I migliori spiagge in West Coast, USA

Updated on Dec 10, 2023 | Visa US in linea

Da a mare aperta di u Sud di a California à l'incantu surreale di l'oceanu in l'Isule Hawaii, scopre e coste perfette in questa parte di i Stati Uniti, chì hè senza una sorpresa casa à alcune di e spiagge più famose è ricercate d'America.

A magia di a natura vi stupirà solu in ognuna di queste destinazioni costiere.

Maui, Hawaii

A spiaggia di Makena

Una di e più belle spiagge di Maui, a spiaggia di Makena, cunnisciuta ancu cum'è Big Beach, è datu i so più di 100 metri di sabbia bianca, ùn hè micca meravigliatu perchè! 

Una spiaggia spaziosa perfetta cù acque blu chiare, hè ancu una di e spiagge più lunghe di l'isula di Maui.

Spiaggia di Kaanapali

Cunnisciuta per i so mari cristalli puliti è u trattu di sabbia bianca, sta zona di a spiaggia hè diventata unu di i primi stabilimenti di resort di Hawaii. 

Se pensa à visità Maui durante a stagione di a Balena, sta spiaggia deve esse in a vostra lista. Spessu chjamatu trà e migliori spiagge d'America, visità a spiaggia di Kaanapali hè un modu perfettu per accoglie una fantastica vacanze hawaiana. 

Waianapanapa State Park and Beach

Parlà di e migliori spiagge in Hawaii seria insignificante s'ellu ci perdemu questa mozzafiata spiaggia di sabbia nera chì hè l'attrazione principale situata in u Parcu Statale Waianapanapa di Maui. 

Stabbilitatu in a cità di l'Est Maui chjamatu Hana, u Waianapanapa State Park hè ancu u parcu statale più cunnisciutu è populari di Maui.

Malibu, California

Spiaggia di El Matador

Alcune di e spiagge più fotografate in tutta a California si trovanu in u Robert H Meyer Memorial Beach, un termu utilizatu per trè spiagge iconiche in Malibu. 

Ancu se ognuna di e trè spiagge in Robert H Meyer Memorial Beach si distingue individualmente, saria bè di mencionà El Matador cum'è unu di i più cunnisciuti trà i trè. 

Da esse una cornice memorable utilizata in parechji filmi storichi di Hollywood à esse a maraviglia naturale megliu conservata in California, sta spiaggia hè pronta à stupirvi à u primu sguardu !

Malibu Lagoon State Beach

Cunnisciuta cum'è u locu di nascita di a cultura moderna di u surf, l'area intornu à sta spiaggia hè classificata cum'è California State Park. Inoltre, unu di i grandi lochi per l'osservazione di l'uccelli hè u locu induve a Laguna di Malibu situata vicinu à a spiaggia infine scontra l'oceanu Pacificu.

Point Dume

Una di e spiagge statali più cunnisciute in California, a spiaggia di Point Dume hè cunnisciuta per a so costa interminabile accidentata, l'attività recreativa è a spettaculare fauna marina di u statu, cumprese e balene grise di California. 

Big Dume o Dume Cove Beach hè una di e spiagge principali di a zona circundata da scogliere è scogli isulani chì fighjanu à u bellissimo vastu oceanu davanti.

Kauai, Hawaii

Spiaggia di Poipu

Questa spiaggia in forma di mezzaluna in Kauai hè stata spessu numinata cum'è a megliu spiaggia di l'America è cù e so acque cristalline blu è u locu perfettu ùn hè micca surprisante di sapè perchè! 

A spiaggia di dui in una, Poipu Beach hè specificamente cunnisciuta per parechji piedi di larghezza di sabbia d'oru in forma di mezzaluna, grande vita marina è scogliere di corallo, chì ponu esse megliu esplorati attraversu parechje attività sottumarine. 

Baia di Hanalei

Una spiaggia veramente spettaculare in l'Isula Kauai, stu locu ùn hè micca toccu da prughjetti cummirciali affollati, diventendu una di e migliori spiagge in Hawaii. 

A spiaggia si estende finu à dui chilometri longu a catena di e muntagne Kauai è hè cunnisciuta cum'è a baia più grande di a costa nordu di l'isula.

A tranquilla cità di Hanalei situata à u mità di a Baia di Hanalei hè una attrazione da vede di Kauai.

Spiaggia di Kapa'a

Situata nantu à a riva est di Kauai, sta spiaggia pò esse facilmente accessibile da a vicina cità di Kapa'a è hè una scappata di fine settimana populari per i turisti. 

Una spiaggia rocciosa isolata nantu à a costa nord-occidentale di l'isula, sta spiaggia hè un locu perfettu per un picnic in famiglia o fighjà un tramontu tranquillu.

Princeville

Stendu longu u resort St Regis Princeville, sta spiaggia cù a so sabbia d'oru rossu hè una di e spiagge più ricunnisciute in Kauai.

Quì pudete truvà u più longu trattu di scogliera di corallo offshore in tutte l'Isule Hawaiian è pò ancu natà in e so acque turchese pocu profonde durante l'estate!

Honolulu, Hawaii

Spia Waikiki

Circundatu da spiagge di sabbia bianca è alberghi alti, strade animate di cena raffinata è spettacoli di hula, Questa hè una di e destinazioni più populari di Hawaii. 

Rinumata per u so famosu Moana Surfrider Hotel, questu locu nantu à l'isula di Oahu di Hawaii cuntinueghja esse a scelta preferita per quelli chì cercanu di vede alcune di e migliori spiagge in u statu di Hawaii. 

Spiaggia di Kailua

Classificata trà e più belle spiagge di l'isula di Oahu, a spiaggia di dui chilometri è mezzo si trova à l'estremità meridionale di a baia di Kailua. 

In Kailua pudete truvà parechje spiagge famose in u mondu di Oahu, cunnisciute per e so acque blu perfette per u snorkeling.

Waimea Bay Beach 

Famosa per e so onde di 30 piedi in l'inguernu, i migliori surfisti di u mondu, delfini, tartarughe è più, sta spiaggia cù e so vedute mozzafiato pò diventà facilmente u vostru locu preferitu in Hawaii! 

Situatu vicinu à Waimea Valley, un locu chì sparte una impurtanza significativa in a cultura hawaiana, truverete a Waimea Beach per esse una versione menu affollata di Waikiki in Oahu.

Laguna Beach, California meridionale

Treasure Island Beach

Situata à longu u Golfu di u Messicu, sta spiaggia vi accolga cù a so sabbia bianca di vetru, acque cristalline, attrazioni per famiglie, è negozi è ristoranti unichi in mezzo à una grande bellezza naturale.

Tagged cum'è destinazione internaziunale di vacanze in famiglia, aspetta di esse più maravigliatu à ogni passu à sta spiaggia in Florida.

Spiaggia di Aliso

Famosa per i sport acquatici, sta spiaggia di u Sud di u Californiu hè a più famosa trà tutte e altre spiagge di Laguna. 

Una famosa spiaggia di sabbia, u locu cuntinueghja à attirà parechji fan di sport acquatici è vacanzieri di famiglia.

Victoria Beach

Sabbia cristallina, acque turchese è residenze di castelli cumpresi una torre pirata unica, Victoria Beach hè una gemma nascosta trà tutte e spiagge in u Sud di California. 

Custruitu contr'à i scoglii, u castellu ispiratu a Torre Pirata è altri palazzi sò solu uni pochi trà parechje altre attrazioni eccezziunali in Victoria Street. 

Cannon Beach, Oregon

Roccia di Haystack

A costa di Cannon Beach hè piena di bellezza scenica mozzafiato è Haystack Rock hè u fieru puntu di riferimentu naturali di l'Oregon. 

A furmazione di roccia basaltica s'alza più di 200 metri sopra a superficia chì crea una vista magnifica per vede. 

Data a bellezza esotica di sta zona di spiaggia, questu locu hè probabilmente digià in a vostra lista di bucket! 

Hug Point State Recreation Site

Sovraccacatu da u fascinu di a natura, da questu latu di a costa vi lasciate maravigliatu da e grotte marine chì si nascondenu in e splendide scogliere di arenaria, cascate chì emergenu da a costa aspra è assai di più, mentre continuate à ammirare u panorama irreale chì si sviluppa davanti à voi. 

Ecola State Park

Stendu nove chilometri di costa eccezziunale, l'area di Ecola State Park hè cunnisciuta per i so numerosi lochi scenici, i camini di caminata è e viste più splendide affacciate nantu à l'oceanu Pacificu. 

Una destinazione tutta l'annu, stu locu hè statu ancu u situ di parechje pruduzzione cinematografica !

Parcu Naziunale Olimpicu, Statu di Washington

Spiaggia di Rialto Spiaggia di Rialto

Spiaggia di Rialto

Situata in u Parcu Naziunale Olimpicu, sta spiaggia faciule d'accessu vene cun micca unu, ma assai lochi pittoreschi, pozzi di marea è siti di visione di balene. 

L'escursione Hole-in-the-Wall à Rialto hè una di e so attrazioni must-see.  

Second Beach

Una spiaggia stupenda nantu à a costa di Washington, stu locu hà guadagnatu ricunniscenza in u mondu per u so splendore naturali. 

Testimone u scenariu più drammaticu di u Pacificu da questu latu di i Stati Uniti induve campeghju, caminata o passeggiata per u desertu solu vincerà u vostru core.

Spiaggia di Ruby

Cunnisciuta per e so formazioni rocciose massive è a sabbia rossa, a spiaggia di Ruby hè una di e spiagge più ricunnisciute longu a costa di u Parcu Naziunale Olimpicu. 

È u bellu nome di sta spiaggia vene da i cristalli di rubi chì si trovanu in a so sabbia di a spiaggia!

READ MORE:
Situatu in u core di u Nordu-Ovest di Wyoming, u Parcu Naziunale di Grand Teton hè ricunnisciutu cum'è u Parcu Naziunale Americanu.


I cittadini stranieri eligibili ponu seguità Prucessu ESTA US Visa è compie in 10-15 minuti.

cittadini finlandesi, citadini estoni, citadini islandesi, è Citadini taliani pò dumandà in linea per a Visa US Online.